Loading Dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je minil.

Zakulisje dela kreativnih direktorjev

30. marca 2022,19:00

Kreativnosti ne moreš zares porabiti. Bolj kot jo uporabljaš, več je imaš! 😎

In kreativnost dejansko uporabljamo vsak dan ter v vseh poklicih, od kuharja in slaščičarja, pa vse do grafičnega oblikovalca in kreativnega direktorja. Za zadnjega smo verjetno vsi že slišali, a le malokdo ve, kaj točno kreativni direktorji pravzaprav počnejo.

Morda iščejo ideje in zamisli? Usmerjajo kreativni tim pri iskanju novih rešitev? Ustvarjajo nove projekte, ki so zanimivI za širšo javnost? 🤔

Če te zanimajo odgovori na ta vprašanja, se nam pridruži na okrogli mizi, ki bo gostila kar nekaj kreativnih direktorjev –Tineta Lugariča, Matjaža Germa, Mileno Jakovljević in Uroša Goričana.

❗ Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar je obvezna prijava: https://bit.ly/3tGihpZ

Kreativci bodo razložili, kaj zajema delo kreativnega direktorja, s kom sodelujejo, kaj so njihove delovne obveznosti, kako si organizirajo delo ter s kakšnimi izzivi se sami soočajo na svoji poklicni poti.
Spoznali bomo tudi ozadje nekaj njihovih projektov.

Kdo sploh so našteti kreativni direktorji in zakaj se ti jih zares splača priti poslušati?

👉 Tine Lugarič je soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega studia Trampolin. V svoji dolgoletni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov.
Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha.

👉 Uroš Goričan ima dolgoletne izkušnje iz oglaševanja ter produkcije vsebin. Kot kreativni direktor je doslej soustvarjal komunikacijo za ključne slovenske blagovne znamke kot so Telekom Slovenije, Mercator, Petrol, Zavarovalnica Triglav,… Z vsebinami in mediji se je ukvarjal kot programski direktor za mobilne in spletne portale ter kot scenarist in producent za film in televizijo. Znanje in izkušnje s področja vsebin, medijev in oglaševanja je združil pri študiju na Berlin School of Creative Leadership, kjer je raziskoval, kako se lahko blagovne znamke uveljavijo kot uspešne pripovedovalke zgodb

👉 Matjaž Germ je strokovnjak za komuniciranje na področju tržnega komuniciranja, kot kreativni direktor in strateg pa je ustvarjal v največjih slovenskih oglaševalskih agencijah (Futura DDB, Publicis One …) in snoval komunikacijske rešitve za ključne slovenske in mednarodne znamke (Coca-Cola, Heineken, Mastercard, Volkswagen, Radenska, FIBA …).

👉 Milena Jakovljević je strateška direktorica DROM agencije, družinskega podjetja, ki ga vodi skupaj s svojima sestrama. Deluje v širokih projektnih ekipah, kjer poskrbi za raznolikost mnenj in kreativnih rešitev, prav tako pa, kot pravi sama, v digitalnem vesolju uspešno pilotira med strateškim in kreativnim polom.

Če se morda tudi sam/a spogleduješ z mislijo, da bi v prihodnosti počel/a kaj podobnega, ali si zgolj radoveden/na, dogodka ne smeš zamuditi, saj bodo kreativni direktorji odgovarjali tudi na vprašanja publike! 😍

Pridruži se nam 30. 3. ob 19:00 v Vetrinjskem dvoru (dvorana N07) in z nami potuj v svet kreative, inovativnih idej in svežih, sodobnih zamisli. 💡

 

Povezava do originalnega članka

Podrobnosti

Datum:
30. marca 2022
Čas:
19:00
Kategorije:
, , ,

Organizator

Klub mariborskih študentov
Telefon:
0591 23384
View Organizator Website

Prizorišče

Vetrinjski dvor
Vetrinjska ulica 30
Maribor, 2000 Slovenija
Telefon:
02 228 12 50
View Prizorišče Website